دل لعنتی


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

امشب یهو دلم کودتا کرد تو رو میخواست

سرم رو کردم زیر بالشت اروم بهش گفتم

خفه شو دوره دموکراسی گذشته میزنم لهت میکنم



نظرات شما عزیزان:

داريوش
ساعت19:45---14 ارديبهشت 1392
اهل طاعونیه ی این قبیله ی مشرقی ام/تویی اون مسافر شیشه ای شهر فرنگ/پوستم از جنس شبه، پوست تو از مخمل سرخ/رختم از تاولُ، تن پوش تو از پوست پلنگ/بوی گندم مال من هر چی که دارم مال تو!! ...................
سلام وبلاگ خوشگلي دارين تبريك ميگم ولي به شرطي كه به ما هم سربزنين خوشهال ميشم نظر بدين
بياين ها منتظرم....!


مهدی
ساعت11:23---10 ارديبهشت 1392
سلام کجای فراموشم کردی کمکم کن توروخدابدجوردلم گرفته ای خدا

sepideh
ساعت18:44---5 ارديبهشت 1392
من تصوراتم از تو با " کاش " گره خورده ، تو توقعاتت از من با " باید "

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 18:13 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com